loading...
irandl130
بهترین محصولات سال
irandl130 بازدید : 61 چهارشنبه 20 مهر 1390 نظرات (0)

دانلود رایگان بازی Two Worlds II

نام بازی: Two Worlds II
پلتفورم : pc
ژانر: Add-on / RPG (Rogue / Action) / 3D / 1st Person / 3rd Person
سال انتشار: 2010 - 2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: opware Interactive
حمایت توسط : Reality Pump
درجه بندی سنی : +16
قابلیت آنلاین:دارد


نسخه ای جدید از سری بازی Two Worlds IIرا برای دانلود آماده کرده ایم. این سری در سال 2010 - 2011 میلادی توسط کمپانی Topware Interactive منتشر و توسط Reality Pump ساخته و حمایت شد. یک بازی نقش آفرینی زیبای دیگر که باز هم مارا با تصاویر و گرافیک خیره کننده خود محو کرده است .two worldsII دومین نسخه از سری این بازی محسوب می شود که نسخه اول در سال 2007 وارد بازار شد و تواسنت نظر خیلی از عاشقان نقش آفرنی را به خود جلب کند ،درست است که نسخه اول اشکالات فراوانی را با خود به همراه داشت ولی انقدر زیبا و چشم نواز بود که در نکاه اول همه ا به خود جلب می کرد و گیمرها را ترغیب به ادامه بازی می نمود.درخت های سر سبز ،امواج زیبای دریا که با زنگ آبی زیبایی طراحی شده اند ،رود خانه ای که از دل کوه در می آید همه اینها در کنار چنان مناظر بکری را در بازی به وجود آورده است که مرا حداقل به عنوان یکی از حامیان و طرفداران نقش آفرینی به خود جلب کرده است .اگر جز طرفداران بازی های نقش آفرینی هستید به شما پیشنهاد می کنم حتما این بازی را تجربه کنیدبعد از شکست Aziraal یعنی خدای آتش ،Dark Lord Gandohar تقریبا به هدفش یعنی خراب کردن توازن بین عناصر چهارگانه میرسد و جادوی سیاه زمین را پر میکند. Gandohar که امکان سیطره بر جادوی سیاه را میبیند از قدرت aziraal که درون جسم Kyra (خواهر شما در قسمت اول بازی) شده است استفاده میکند، Kyra با اینکه از نوادگان Orphans بود اما این فشار را نمیتواند تحمل کند، در اینجا Antaloor (سرزمین قسمت اول بازی) هم که در چنگال او آمده نقشه ی جدیدی را از درون قلعه ی خود در Oswaroth میکشد....
irandl130 بازدید : 79 سه شنبه 19 مهر 1390 نظرات (0)

دانلود نرم افزار رمزگذاری فایل ها Gili File Lock Pro 4.4
یکیاز کارهایی که اکثر کاربران برای حفظ امنیت اطلاعات خود از آن استفاده میکنند ، رمزگذاری اطلاعات است. اما اینکه اینکار چگونه و با چه الگوریتمرمزگذاری انجام شود ، مسئله ایست که نباید به سادگی از آن گذشت.Gili File Lock Proنام نرم افزاری است که کاربرد اصلی آن حفظ امنیت اطلاعات به بهترین شکلممکن است. این نرم افزار امکان مخفی کردن فایل ها و فولدرها ، قفل کردن یکدرایو و یا رمزگذاری بر روی فایل ها و فولدرها را فراهم می کند. سیستمرمزگذاری استفاده شده در این نرم افزار 256-Bit AES است که سیستم رمزگذاریاستاندارد دولت آمریکا نیز هست. از دیگر امکانات قابل توجه این نرم افزارمی توان به امکان حذف فایل ها بدون امکان بازیابی اشاره کرد. نرم افزارفوق الذکر همچنین قابلیت استفاده در حافظه های فلش و هاردهای اکسترنال رانیز دارد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
irandl130 بازدید : 35 سه شنبه 19 مهر 1390 نظرات (0)

Greeting_Card_Builder_v2.3.0.0_Portable_www.mihandownload.com.jpg

کارت های تبریک یکی از متداول ترین راه هایی هستند که مردم از دیرباز برای عرض تبریک دربارهموضوعی خاص به عزیزانشان هدیه می کرده اند. در دنیای امروز نیز کارت هایتبریک همچنان از رونق بالایی برخوردارند. علاقه مردم به این کارت ها باعثشده است تا دامنه آنها به دنیای مجازی نیز کشیده شود و سایت های مختلفی دراین زمینه راه اندازی شود تا از طریق آنها بتوانید کارت تبریک الکترونیکیخود را انتخاب کنید. اما درصورتی که از که می خواهید از ذوق و سلیقه خودبهره ببرید نرم افزار Greeting Card Builder تمامآن چیزی است که به آن نیاز خواهید داشت. با استفاده از این نرم افزار میتوانید به سادگی و بدون نیاز به دانش قبلی اقدام به طراحی کارت نمایید وذوق و سلیقه خود را تمام و کمال در آن بکار ببرید تا گیرنده کارت نیز ازدیدن آن لذت ببرد. در این نرم افزار می توانید از رنگ ها ، طرح ها ، عکسها و فونت های مختلف در طراحی کارت استفاده کنید و با توجه به نیاز خودکارت تبریک مناسبی طراحی کنید. در حین طراحی نیز می توانید تغییرات ایجادشده در کارت خود را در لحظه مشاهده نمایید از فریم ها و طرح های آماده نرمافزار استفاده کنید و در نهایت آن را برای دوستانتان ایمیل کنید و یا آنرا چاپ نمایید و در صورت نیاز آن را ذخیره کنید و از امکان آلبوم کارت هاینرم افزار استفاده نمایید. آخرین نسخه این نرم افزار را به صورت پرتابل(قابل حمل) هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود بصورت رایگان دریافت نمایید.
برای توضیحات تکمیلی و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
irandl130 بازدید : 89 سه شنبه 19 مهر 1390 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Core FTP Pro 2.2 Build 1692
برایدارندگان سایت های اینترنتی استفاده از نرم افزارهای کار با FTP امریمتداول است. این نرم افزارها امکان اتصال به سرور سایت و آپلود و دانلودفایل را فراهم می کنند. اما این همه ی کاری نیست که می توان با آنها انجامداد چراکه محدوده امکانات آنها بیش از اینهاست. این نرم افزارها همچنیندارای تنوع بسیاری نیز هستند و برای انتخاب از میان آنها راهی بجز مقایسهو بررسی نیازهای شخصی وجود ندارد. Core FTPنام یکی از همین نرم افزارهاست که امکانات بسیار مناسبی را در اختیارکاربران قرار می دهد. این نرم افزار علاوه بر امکانات اولیه نرم افزارهایاین چنینی ، امکان استفاده از متدهای امنیتی نظیر انتقال اطلاعات از طریقپروتکل امن SSL و TLS یا SFTP را برای دانلود و آپلود در سرور فراهم آوردهاست. از جمله دیگر امکانات این نرم افزار می توان به امکان انتقال مستقیماطلاعات میان دو سرور ، امکان مدیریت پهنای باند و امکان استفاده از خطفرمان اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایتمیهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
irandl130 بازدید : 71 سه شنبه 19 مهر 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار رمزگذاری اطلاعات Kruptos 2 Professional 3.0.0.16
نیازبه رمزگذاری و محافظت از اطلاعات مهم در رایانه موضوعی است که این روزهااز کسی پوشیده نیست و همگان بخوبی می دانند که امنیت اطلاعات آنها با ضریبامنیت نرم افزاری که اطلاعات خود را با آن رمزگذاری می کنند رابطه مستقیمدارد. با توجه به این موضوع می توان اهمیت انتخاب یک نرم افزار خوب برایرمزگذاری اطلاعات را احساس نمود. Kruptos 2 Professionalنام یکی از نرم افزارهای رمزگذاری اطلاعات است که امروز آن را برای شماآماده کرده ایم. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا به سادگی وبا چند کلیک ساده ، فایل ها و فولدرهای مورد نظر خود را رمزگذاری نمایید.این نرم افزار برای رمزگذاری اطلاعات شما از متدها و الگوریتم های پیشرفتهای استفاده می کند. همچنین شایان ذکر است که در رمزگذاری داده های شمامحدودیتی از بابت نوع آنها وجود ندارد. فایل ها می توانند متنی ، صوتی ،تصویری و یا هر نوع فایل دیگر باشند. علاوه بر این موارد امکان حذف فایلها به طوری که امکان بازیابی آنها وجود نداشته باشد نیز در این نرم افزاروجود دارد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
irandl130 بازدید : 60 سه شنبه 19 مهر 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار افزایش کیفیت تصاویر PhotoAcute Studio 3.00 Portable
تاکنوننرم افزارهای بسیاری در زمینه ویرایش تصاویر معرفی شده است که هرکدامقالبیت های خاص خود را داشته اند و توجه بخش خاصی از کاربران را به خودجلب نموده اند و تعداد کاربرانی که به استفاده از این نرم افزار روی میآورند بستگی به کیفیت و گستردگی امکاناتی دارد که نرم افزار در اختیارآنها می گذارد. نرم افزار PhotoAcute Studioیک نرم افزار با قابلیت های متعدد است است که می تواند گزینه ی بسیارمناسبی برای کاربرانی باشد که قصد دارند کیفیت تصاویر خود را افزایش دهند.این نرم افزار به شما امکان افزایش کیفیت تصاویر بطور کاملا مشهود وحذف نویز تصاویر بدون از دست رفتن جزئیات تصویر را می دهد. برای چنین نرمافزاری پشتیبانی از فرمت های مربوط به دوربین های دیجیتال یک ضرورت محسوبمی شود که سازندگان این نرم افزار هم از آن قافل نشده اند. از جمله دیگرامکانات این نرم افزار می توان به امکان تبدیل تصاویر معمولی به تصاویرHDR اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
irandl130 بازدید : 77 سه شنبه 19 مهر 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار مدیریت فایل XYplorer 10.20.0000 Final
اکثریت کاربران ویندوز همواره برای دسترسی به فایل های خود در هارد دیسک و یا دیگر حافظه های جانبی از نرم افزار Windows Explorerکه به صورت پیش فرض روی ویندوز نصب شده است استفاده می کنند. اما به طورحتم این نمی تواند تنها انتخاب ما باشد. نرم افزارهای بسیاری وجود دارندکه گاهی امکاناتی بیش از Windows Explorer در اختیار ما قرار می دهند و میتوانند جایگزین آن بشوند. XYplorer یکیاز بهترین نمونه ها در این زمینه است که امروز آن را برای شما آماده کردهایم. اولین خصوصیت بارز این نرم افزار عدم نیاز به نصب آن است که می توانبه سادگی از آن استفاده نمود که این مزیت بزرگی برای یک نرم افزار مدیریتفایل است. از جمله امکانات این نرم افزار می توان به امکان باز کردن چندینتب (مشابه مرورگرهای اینترنتی) ، ساختار درختی ، قابلیت های متعدد برایکپی فایل ها ، امکان انجام عملیات بصورت زمان بندی شده و اتوماتیک وجستجوی پیشرفته فایل ها اشاره کرد. همچنین می توانید اطلاعات کاملی ازفایل و فولدر مورد نظر خود را در قسمت پایین صفحه مشاهده نمایید. یکی دیگراز قابلیت های کاربردی این نرم افزار امکان بازیابی پنجره ای است که آن رابه تازگی بسته اید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید ازسایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
irandl130 بازدید : 65 سه شنبه 19 مهر 1390 نظرات (0)
دانلود مجموعه فونت انگلیسی Mego Fonts Pack
مجموعه مگاپکفونتهای انگلیسی که شامل 2444 فونتبسیارزیبا و کاربردی که با فرمت های TTF | OTF | FON | PFMآماده شده استرا میتوانید به سادگی از سرور های قدرتمندمیهن دانلودبارگیری کنید.امیدواریم این مجموعه عظیم مورد پسند شما کاربران عزیز قرار بگیرد..
irandl130 بازدید : 60 سه شنبه 19 مهر 1390 نظرات (0)
دانلود مجموعه کامل Microsoft .NET Framework Full Package 2011
| برای اولین بار در میان سایت های ایرانی و خارجی |
| دانلود رایگان تمام نسخه های i.NET Frameworkبه صورت یکجا و جداگانه از لینک مستقیم |
حتمآ شما نیز در هنگام نصب برخی از نرم افزارها با اخطارهایی مانند نصب Microsoft .NET Framework مواجه شده اید. این اخطار در مواقعی ظاهر میگردد که نرم افزار مورد نظر شما تحت تکنولوژی i.netساخته شده باشد که در این صورت شرط نصب آن، ابتدا نصب i.NET Frameworkو سپس نصب نرم افزار مورد نظر می باشد. شرکت مایکروسافت برای حل این مشکل نسخه های مختلف دات نت فریم ورک را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است که با مراجعه به وب سایت اینشرکت می توان آنها را دانلود نمود. اما به دلیل تنوع نسخه های فریم ورک امکان یافتن نسخه کامل آنها برای تمام کاربران وجود ندارد همچنین برخی از نسخه ها را نمیتوان به صورت آفلاین دانلود کرد در واقع ابتدا کاربر یک فایل چند مگابایتی را دانلود می کند و سپس از طریق آن به صورت آنلاین اقدام به دانلود i.NET Frameworkمورد نظر خود می نماید که ممکن است در هنگام دانلود اتصال کاربر از اینترنت قطع گردد که در اینصورت باید فایل را از اول دانلود کند. از همین رو در این پست وب سایت میهن دانلود تمام نسخه های Microsoft .NET Framework را در قالب یک پکیج کامل برایتان آماده کرده ایم. در این مجموعه از قدیمی ترین نسخه دات نت فریم ورک یعنی i.NET Framework v1.0تا آخرین نسخه آن که i.NET Framework v4.0می باشد قرار گرفته است. همچنین نسخه های مختلف را به صورت جداگانه و یکجا برای دانلود شما کاربران محترم قرار داده ایم تا کاربرانی که از اینترنت پر سرعت نیز برخوردار نیستند بتوانند نسخه های مورد نظرشان به صورت جداگانه دانلود کنند. تمامی این نسخه ها توسط تیم نرم افزار میهن دانلود با جستجوی بسیار دقیق از سایت رسمی مایکروسافت دانلود شده و به صورت کاملآ اورجینال درون یک پک قرار گرفته است.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
irandl130 بازدید : 62 سه شنبه 19 مهر 1390 نظرات (0)
دانلود مجموعه آموزش زبان انگلیسی Understanding English Speech
| شامل 10 سی دی آموزش درک دقیق و بهتر مکالمات زبان انگلیسی با لینک مستقیم |
در این پست وب سایت میهن دانلود مجموعه ای را با عنوان Understanding English Speech برایتان آماده کرده ایم. این مجموعه یک مجموعه پرطرفدار آموزش زبان انگلیسی است که برای تقویت و درک بهتر مکالمات زبان انگلیسی ساخته شده است. میتوان گفت یکی از مشکلات زبان آموزان در کلاس های آموزش زبان درک نادرست کلمات و جملات زبان انگلیسی است که توسط اساتید بیان می شود. در واقع فرد تا زمانی که با همکلاسی های خود مکالمه می کند مشکلی ندارد زیرا سطح درک آنها هم مانند خود اوست ولی وقتی وارد یک کشور خارجی می شود به محض اینکه قصد صحبت و برقراری ارتباط با مردم آن کشور را دارد با مشکل رو به رو خواهد شد زیرا آنها به دلیل اینکه زبان انگلیسی، زبان مادریشان محسوب می شود خیلی روانتر و سریعتر صحبت می کنند که در این میان بسیاری از کلمات و جملات برای فرد اصلآ معنا و مفهوم ندارد زیرا او در منابع آموزشی خود درک درستی از جملات نداشته است از همین رو علاوه بر اینکه توانایی مکالمه صحیح با دیگر افراد آن جامعه را ندارد، حتی در انجام کارهای روزانه خود مانند خرید کردن، سوال پرسیدن و ... نیز دچار مشکل می شود. این مجموعه به شما کمک می کند تا درک صحیحی از کلمات و جملات زبان انگلیسی داشته باشید و در هنگام مکالمه با افراد دچار مشکل نشوید. در واقع این مجموعه به شما کمک می کند تا مفهوم درست کلمات و جملات انگلیسی را دریابید تا بتوانید علاوه بر اینکه صحبت های طرف مقابل را کاملآ درک کنید، به صورت روان نیز با او صحبت کنید. این مجموعه شامل 10 سی دی آموزش زبان انگلیسی است که در هر کدام از سی دی ها 350 کلمه به زبان آموزان آموزش داده می شود. همچنین سی دی های این مجموعه به ترتیب دارای سطوح مقدماتی تا پیشرفته هستند. یکی از ویژگی های این مجموعه پشتیبانی از لهجه مردم کشورهای مختلف است که به زبان انگلیسی صحبت می کنند در واقع درون این مجموعه لهجه های انگلیسی (بریتانیایی و آمریکایی)، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی و ایتالیایی قرار گرفته است که زبان آموز میتواند با انتخاب لهجه مورد نظر خود به کلمات و جملات با لهجه انتخاب شده گوش دهد و با طرز گویش افراد با لهجه های مختلف آشنا شود. از امکانات این مجموعه میتوان به مواردی همچون کاهش یا افزایش سرعت پخش کلمات و جملات توسط برنامه و همچنین امکان مقایسه صدای خود با استاندارد برنامه اشاره کرد بدین صورت که ابتدا مکالمه توسط برنامه پخش می شود و شما خود همان مکالمه را توسط میکروفن وارد برنامه می کنید و سپس برنامه اقدام به آنالیز صدای شما با صدای استاندارد می کند و نتایج این برسی را در اختیار شما قرار می دهد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
irandl130 بازدید : 39 سه شنبه 19 مهر 1390 نظرات (0)
دانلود کتاب بسیار جالب دانشنامه برای موبایل نسخه مهر ماه
در این پست وب سایت میهن دانلود کتابی را با عنوان دانشنامه برایتان آماده کرده ایم که دارای مطالب و موضوعات بسیار جالبی می باشد. اين کتاب فراتر از يك كتاب موبايل با موضوعاتي گسترده بوده و در هر ماه نسخه ی جدیدی از آن منتشر می شود که نسخه مهر ماه آن دارای پخش های زیر می باشد:
گنجينه نام هاي اصيل ايراني همراه با معاني:
- دختر
- پسر
ركوردهاي گينس:
- 15 تا از جديد ترين ركورد هاي گينس
بخش پيامک با موضوعات:
- اس ام اس كردي و تركي و لري و انگليسي و عربي با ترجمه
- هر آن چه كه از اس ام اس نياز داشته باشيد
- با بيش از 45 موضوع
طنز:
- با خواندن اين مطالب حتما ميخنديد
- امان از دست بچه هاي ...
- مسابقه فوتبال
طالع بيني:
- خصوصيات متولدين ماههاي مختلف سال
- انواع فال و طالع بيني ها چيني ايتاليايي و ...
- فال براي ماه هاي سال
- طالع بيني نوين
تاريخ ايران زمين:
- اسطوره هاي ايران زمين و سخن هاي پادشاه هخامنشي
- ايران از ابتدا تا كنون و انواع حكومت ها
ضرب المثل ها:
- چيني
- افريقايي
- هندي
- چيني
- و ...
آيا ميدانيد ها و مطالب علمي:
- آیا میدانید با موضوع ايران
- آیا میدانید با موضوع سيگار
- آيا ميدانيد هاي علمي و ...
داستان و رمان:
- داستان هاي واقعي ايراني
- داستان هاي ترسناك هيجان انگيز
- داستان هاي كوتاه
- رمان
- و ...
آشپزي و روانشناسي:
- آشپزي آسان در كمترين زمان انواع پيتزا و غذاهاي ايراني
- مطالب كامل درباره روان شناسي و تست روان شناسي
همچنین این کتاب بر روي تمامي گوشي هاي تلفن همراه كه قابليت پشتيباني از سیستم عامل جاوا را داشته باشند نظیر نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ و ... قابل اجرا ميباشد. علاوه بر این نسخه آندروید این کتاب نیز برای گوشی هایی که از این سیستم عامل پشتیبانی می کنند قرار گرفته است.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

تعداد صفحات : 148

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • جمعه 08 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • شنبه 2 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • شنبه 22 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • سه شنبه 13 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • شنبه 5 آذر 1390
  • چهارشنبه 25 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • چهارشنبه 18 آبان 1390
  • چهارشنبه 20 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • يکشنبه 17 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • جمعه 15 مهر 1390
  • پنجشنبه 14 مهر 1390
  • دوشنبه 11 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • شنبه 9 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • سه شنبه 5 مهر 1390
  • دوشنبه 4 مهر 1390
  • يکشنبه 3 مهر 1390
  • شنبه 2 مهر 1390
  • جمعه 1 مهر 1390
  • پنجشنبه 31 شهريور 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • سه شنبه 29 شهريور 1390
  • دوشنبه 28 شهريور 1390
  • يکشنبه 27 شهريور 1390
  • شنبه 26 شهريور 1390
  • جمعه 25 شهريور 1390
  • پنجشنبه 24 شهريور 1390
  • چهارشنبه 23 شهريور 1390
  • دوشنبه 21 شهريور 1390
  • يکشنبه 20 شهريور 1390
  • شنبه 19 شهريور 1390
  • جمعه 18 شهريور 1390
  • چهارشنبه 16 شهريور 1390
  • سه شنبه 15 شهريور 1390
  • دوشنبه 14 شهريور 1390
  • يکشنبه 13 شهريور 1390
  • شنبه 12 شهريور 1390
  • جمعه 11 شهريور 1390
  • پنجشنبه 10 شهريور 1390
  • چهارشنبه 9 شهريور 1390
  • سه شنبه 8 شهريور 1390
  • دوشنبه 7 شهريور 1390
  • يکشنبه 6 شهريور 1390
  • شنبه 5 شهريور 1390
  • جمعه 4 شهريور 1390
  • دوشنبه 31 مرداد 1390
  • يکشنبه 30 مرداد 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • چهارشنبه 26 مرداد 1390
  • سه شنبه 25 مرداد 1390
  • دوشنبه 24 مرداد 1390
  • شنبه 22 مرداد 1390
  • جمعه 21 مرداد 1390
  • چهارشنبه 19 مرداد 1390
  • سه شنبه 18 مرداد 1390
  • دوشنبه 17 مرداد 1390
  • شنبه 15 مرداد 1390
  • جمعه 14 مرداد 1390
  • پنجشنبه 13 مرداد 1390
  • چهارشنبه 12 مرداد 1390
  • سه شنبه 11 مرداد 1390
  • دوشنبه 10 مرداد 1390
  • يکشنبه 9 مرداد 1390
  • شنبه 8 مرداد 1390
  • جمعه 7 مرداد 1390
  • شنبه 1 مرداد 1390
  • جمعه 31 تير 1390
  • پنجشنبه 30 تير 1390
  • چهارشنبه 29 تير 1390
  • سه شنبه 28 تير 1390
  • دوشنبه 27 تير 1390
  • يکشنبه 26 تير 1390
  • شنبه 25 تير 1390
  • جمعه 24 تير 1390
  • پنجشنبه 23 تير 1390
  • چهارشنبه 22 تير 1390
  • سه شنبه 21 تير 1390
  • يکشنبه 19 تير 1390
  • چهارشنبه 15 تير 1390
  • سه شنبه 14 تير 1390
  • دوشنبه 13 تير 1390
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 210
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 619
  • بازدید ماه : 1,661
  • بازدید سال : 10,842
  • بازدید کلی : 529,119
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید آهنگ جدید برای دانلود دانلود آهنگ بندری