loading...
irandl130
بهترین محصولات سال
irandl130 بازدید : 49 جمعه 14 مرداد 1390 نظرات (0)

اولین برنامه نویس دنیا زن بود یا مرد؟


در این دوره و زمونه که هر علم و تکنولوژی برای خودش پدر و مادر دارد، ما هم در بخش ICT تبیان قصد معرفی کردن پدر برنامه نویسی دنیا را داریم.
اوگوستا آدا بایرون (لاولیس) Ada Lovelace، دختر لرد بایرون، شاعر معروف انگلیسی، پدر برنامه نویسی عالم کامپیوتر است!
ada

irandl130 بازدید : 53 جمعه 14 مرداد 1390 نظرات (0)

موزیلایی ها به سرزمین پالم رفتند


دو برنامه‌نویس برجسته موزیلا، در پالم مشغول به‌کار شدند. گفته می‌شود که این کار، نقش کنترل‌کننده اپل در نرم‌افزارهای موبایل را به‌شدت تهدید خواهد کرد.
دیون آلمائر و بن گالبرایت که وب‌سایت ‌Ajaxian‌ را راه‌اندازی کرده‌اند و همچنین در توسعه نرم‌افزار بسپین (برنامه‌نویسی آنلاین) موزیلا نقش اساسی داشته‌اند، اعلام کردند که از جمعه به پالم خواهند رفت. به‌گزارش وب‌سایت تحلیلی خبری ‌Cnet‌، پالم گام بعدی منطقی برای این دو برنامه‌نویس است. نرم‌افزارهای سیستم عامل پالم‌پره ‌(Palm Pre)‌ با موتور مبتنی بر مرورگر ‌WebKit‌ کار می‌کنند و این یعنی نرم‌افزارهای پالم اصولا نرم‌افزارهای وب به‌حساب می‌آیند. آلمائر در بلاگ خود در این باره نوشته است: «من به بن، بهترین دوست و شریک جرمم در این کار ملحق می‌شوم. نقش ما در تیم توسعه روابط پالم، به‌عنوان مدیر است و قرار است مسوولیت نرم‌افزارهای تحقیقاتی این شرکت را به‌عهده بگیریم.»
dion & benنرم‌افزارهای تحت وب عموما کندتر و با قابلیت‌های کمتری نسبت به نرم‌افزارهای تحت سیستم عامل عرضه می‌شوند. اما یکی از پتانسیل‌های بزرگ نرم‌افزارهای تحت وب، این است که پس از یک‌بار نوشته شدن، روی هر سیستم و دستگاهی که یک مرورگر در دل خود دارد، قابل استفاده است.

گالبرایت همچنین اعلام کرد: «واضح است که انقلابی در صنعت سخت‌افزار در حال رخ دادن است و به‌هیچ پیشگویی نیاز نیست که این موضوع را تشخیص داد که آینده کامپیوتر در همین مسیر خواهد بود. هر چند، متاسفانه این روند توسط کسانی که تصمیمات نادرست می‌گیرند، تهدید می‌شود. این افراد معتقدند که این مسیر، به دنیای جرج ارول خلق می‌شود که در آن، توسعه‌دهندگان برنامه، هر کاری بخواهند با مصرف کننده خواهند کرد.»
dionاو به‌هیچ عنوان نامی از اپل نبرد، اما چه‌کسی جز اپل این قصد را دارد؟ تاکنون کسی نسبت به ادعای گالبرایت، پاسخی ارائه نکرده است. اپل با عرضه کیت نرم‌افزاری آیفون به‌دنبال تجربه‌ای مفید، پایا و ساده برای کاربر است. اما این دیدگاه پس از رد نرم‌افزار گوگل ویس از سوی این شرکت، دچار تزلزل شده است. درست نقطه مقابل اپل و موافق با گفته گالبرایت، گوگل به‌دنبال عرضه نسخه تحت وب گوگل ویس برای آیفون است و در حال حاضر، نرم‌افزار جیمیل این شرکت هم به‌صورت نرم‌افزاری تحت وب برای آیفون موجود است.



برگرفته از کلیک
تنظیم برای تبیان: فاطمه مجدآبادی

irandl130 بازدید : 49 جمعه 14 مرداد 1390 نظرات (0)

چاپگرهای سه‌بعدی اچ‌پی


بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات رایانه‌ای جهان، عرضه چاپگرهای سه‌بعدی خود را در بازار آغاز کرد. این چاپگر ۱۷هزار دلاری می‌تواند طراحی CAD را با استفاده از پلاستیک مذاب به نمونه یکپارچه سه‌بعدی تبدیل کند.
چاپگرهای سه‌بعدی اچ‌پیدر ماه ژانویه / دی گذشته، شرکت اچ‌.پی اعلام کرد که قرار است چاپگری سه بعدی به بازار ارائه دهد و زمان و مکان آن را متعاقبا اعلام خواهد کرد. اکنون، استراتاسیس، شرکتی که در حال تولید این وسیله برای اچ‌پی است، اعلام کرد که نخستین دستگاه‌های سه بعدی دیزاین‌جت با مارک اچ‌پی را روانه بازار کرده و این وسیله در ماه می/ اردیبهشت تنها در اروپا در دسترس عموم خواهد بود.

irandl130 بازدید : 46 جمعه 14 مرداد 1390 نظرات (0)

عصر مکالمات محرمانه به پایان رسید


آیا شکسته‌شدن رمز استاندارد ارتباطات جی.اس.ام بدین معنی است که هرکسی می‌تواند مکالمات روزمره را شنود کند؟ مهندسان اطمینان می‌دهند که در شرایط حاضر، شنود هدفمند جز برای مراجع باصلاحیت، امکان‌پذیر نیست.
شند

irandl130 بازدید : 32 جمعه 14 مرداد 1390 نظرات (0)

اين اموزش براي دارندگان گوشي هايي N Gage II( نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳) كه با نصب اين گونه بازي ها روي اين سري گوشي موبايل مشكل دارند. دراين اموزش سعي شده تمامي مراحل پله به پله توضيح دادده شود شما كاربر محترم نيز پله پله اقدام به اجرا كنيد.اگر میخواهید از امکانات موبایل خود به نحو احسن استفاده نمایید این آموزش را خوانده و بازی هایفوق العاده زیبا و با گرافیک N-GageII را در موبایل خود داشته و از بازی کردن آنها لذت ببرید !

 اموزش نصب بازي N Gage

برای اين مدل گوشيها:

Nokia E60-Nokia E62-Nokia E65-Nokia E70-Nokia N71-Nokia N73 / N73 Music Edition-Nokia N77-Nokia N80-Nokia N92-Nokia N93 / N93i -Nokia 5700 XpressMusic-Nokia 6110 Navigator-Nokia 6121 classic-Nokia 6120 classic-Nokia 6290-Nokia E71-Nokia E90 Communicator-Nokia N76-Nokia N81 / N81 8GB-Nokia N82-Nokia N95 / N95 8GB

irandl130 بازدید : 35 جمعه 14 مرداد 1390 نظرات (0)

مدتي هستش كه ايرانسل در انتقال شارژ مشكل دارد مطلبی را برای حل این مشکل کوچیک برای شما دوستان عزیز آماده کرده ايم که امیدوارم گره از کار شما عزيزان ايرانسلي باز كند.حتما برای شما هم پیش امده که بعد مدتی نمیتوانید شارژ انتقال بدید یا رمز انتقال شارژتان صحیح نیست ! در اين ترفند طرز صحيح انتقال شارژ ايرانسل و جزئيات را به سادگي توضيح ميدهيم.

ترفند اموزش انتقال شارژ ايرانسل

irandl130 بازدید : 41 جمعه 14 مرداد 1390 نظرات (0)

ترفند موبایل : حتما برای بعضی دوستان پیش اومده که سیم کارت ایرانسل خودشون رو که ممکنه شمارش دست خیلی از دوستانشون باشه رو گم کرده باشند , در این موقع خیلی ها قید اون سیم کارت رو میزنن , اما حالا بایک ترفند ساده میتونید شماره سیم کارت ایرانسل خودتون پس بگیرید که می توانید این ترفند را از سایت میهن دانلود مشاهده نمایید.

irandl130 بازدید : 48 جمعه 14 مرداد 1390 نظرات (0)


Template Mobile Paper 1.jpgامروز قصد داریم در میهن دانلود برای اولین بار طرحی را به شما معرفی کنیم که با کمک آن ظرف چند دقیقه به راحتی می توانید یک جا موبایلی بسیار زیبا و شیک برای گوشی خود بسازید و آن را بر روی میز کار خود قرار دهید. این طرح از همه نظر کامل بوده و تمامی نکاتی را که می بایست یک جا موبایلی دارا باشد در آن رعایت شده است به طور مثال: شما می توانید کابل شارژ گوشی خود را به کمک سوراخی که در قسمت زیرین جاموبایلی قرار دارد وارد گوشی کنید و سپس آن را در حالت شارژ بر روی میز کار خود قرار دهید.طراح این جا موبایلی فوق العاده شخصی به نام Julien Madérou است که در یکی از پست های وبلاگ خود آن را به صورت کاملآ رایگان در قالب یک فایل PDF برای عموم قرار داده است. این جا موبایلی در حالت کلی برای گوشی های Iphone و Itouch طراحی شده است زیرا سایز و اندازه ی گوشی ها نسبت به یکدیگر متفاوت بوده و به همین دلیل طراح سعی کرده بزرگترین گوشی را برای طرح خود انتخاب کند که شما می بایست با در نظر گرفتن سایز گوشی خود اندازه ها را تغییر دهید.
جهت آموزش ساخت و دریافت فایل PDF و مشاهده سایر عکس های این جاموبایلی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

irandl130 بازدید : 49 جمعه 14 مرداد 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار دفترچه تلفن ContactKeeper 1.43
همه ما لیست دوستان خود به همراه شماره تماس آنها را در تلفن همراه خود نگه داری می کنیم اما اگر این آرشیو را در رایانه خود نیز داشته باشیم در بسیاری از موارد کارآمد خواهد بود. برای انجام اینکار نرم افزارهای بسیاری تاکنون ارائه شده اند که در میان آنها ContactKeeper گزینه ای ایده آل است. یکی از دلایل برتری این نرم افزار بردیگر نرم افزارهای مشابه ، پشتیبانی کامل از زبان فارسی است که کار کردن با آن را برای کاربران فارسی زبان آسان تر می کند. می توانید برای هر رکورد مشخصاتی چون نام ، نام خانوادگی ، شماره های تلفن ، فکس ، موبایل ، محل سکونت و همچنین ایمیل ، تاریخ تولد و بسیاری موارد دیگر را ذخیره کنید. در نهایت نیز می توانید در میان نام ها جستجو انجام دهید تا سریع تر گزینه دلخواه خود را بیابید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
irandl130 بازدید : 45 جمعه 14 مرداد 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار خاطره ها
با گذر زمان دیگر نیازی به نوشتن بصورت دستی کمتر احساس می شود اما شاید جالب باشد اگر دفتر خاطراتمان را نیز به رایانه خود منتقل کنیم. انجام این امر مسلمأ مزایای بسیاری دارد. به طور مثال افراد همیشه از اینکه دفتر خاطرات آنها بدست دیگران بیفتد و کسی آن را مطالعه نماید بیم داشته اند اما با استفاده از نرم افزار خاطره ها ، می توانید خاطرات خود را در رایانه خود بنویسید و آنها را رمزگذاری کنید تا کسی به غیر از شما امکان دسترسی به آنها را نداشته باشد. این نرم افزار کاملأ فارسی است و امکانات بسیار مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
irandl130 بازدید : 50 جمعه 14 مرداد 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار فارسی نویس ضابط
حتمأ شما نیز تاکنون با نرم افزارهایی برخورد کرده اید که در آنها امکان نوشتن به زبان فارسی وجود ندارد! در چنین مواقعی می توانید از نرم افزار ضابط استفاده نمایید. نرم افزار فارسی نویس ضابط محصولی از سایت طراحی وب ضابط می باشد. با استفاده از فارسی نویس ضابط می توانید در نرم افزارهایی که امکان تایپ مستقیم فارسی وجود ندارد ( برخی نسخه های نرم افزار فتوشاپ ) ، فارسی تایپ کنید. بدین ترتیب دیگر مشکلی با عدم امکان تایپ فارسی در نرم افزارهای طراحی و دیگر نرم افزارهایی که این مشکل را داشته اند ، نخواهید داشت چراکه با استفاده از این نرم افزار ، این مشکل به سادگی قابل حل شدن است. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
irandl130 بازدید : 48 جمعه 14 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود نرم افزار VLC Media Player v1.1.11
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان VLC Media Player برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یک پلیر فایل های ویدیویی است که قادر است تا 99 درصد فیلم ها را در کامپیوتر پخش کند و شما میتواند در محیطی بسیار زیبا اقدام به بخش فیلم های دلخواه خود نمایید. شما با کمک این برنامه به راحتی می توانید به جای استفاده از نرم افزار Cyberlink PowerDVD برای پخش فیلم های با کیفیت DVD از این برنامه استفاده کنید زیرا نسبت به PowerDVD از حجم کمتری برخو دار است و منابع سیستمی کمتری را به خود اختصاص می دهد. همچنین این برنامه توانایی پخش فرمت هایی نظیر MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, DVD, VCD, mp3, ogg و ... را داراست. داشتن ابزارهای مختلف پخش فیلم و نیز قابلیت تبدیل فایلهای مالتی مدیا به یکدیگر از جمله قابلیت های این برنامه به شمار میرود.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

irandl130 بازدید : 40 جمعه 14 مرداد 1390 نظرات (0)
دانلود پلاگین افزایش کیفیت فیلم Neat Video 2.6 for Premiere Pro CS5
با پیشرفت تکنولوژی ، کیفیت تصاویر ویدیویی نسبت به قبل پیشرفت بسیار چشم گیری و قابل توجهی داشته است. اما در این میان فیلم هایی که پیش از این ضبط و تهیه شده اند همواره کیفیت پایین تری نسبت به فیلم های جدید داشته اند و کاربران سعی بر این داشته اند تا کیفیت این فیلم ها را تا حدامکان افزایش دهند. بخصوص اگر این تصاویر یادآور خاطراتی از گذشته باشد ، بسیار ایده آل خواهد بود که بتوانیم تا حد ممکن بر کیفیت آنها بیافزاییم. Neat Video نام یک پلاگین قدرتمند و کاربردی برای نرم افزار Premier Pro است. این پلاگین قادر است تا نویز تصاویر را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد و در موارد بسیاری آن را بطور کامل از بین ببرد که مسلمأ انجام اینکار موجب افزایش شفافیت تصاویر و زیباتر شدن آنها خواهد شد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
irandl130 بازدید : 47 جمعه 14 مرداد 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار میکس و مونتاژ Vegas Movie Studio HD Platinum 11.0 Build 231
برای ویرایش فایل های ویدیویی باید از نرم افزاری استفاده کرد که ابزارها و امکانات لازم برای کار را به خوبی در اختیار ما قرار دهد و همچنین از کیفیت مناسبی در خروجی برخوردار باشد. Vegas Movie Studio HD یکی از نرم افزارهایی است که پارامترهای ذکر شده را داراست و بخوبی می تواند نیاز شما را در زمینه ویرایش فایل های ویدیویی ، میکس و مونتاژ صدا و تصویر برطرف کند. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید فایل های ویدیویی خود را ویرایش کنید و تغییرات را در لحظه مشاهده نمایید. همچنین می توانید خروجی کار خود را در دی وی دی ذخیره کنید و برای دی وی دی خود یک منوی زیبا طراحی نمایید. افکت های موجود در نرم افزار از کیفیت و تنوع بالایی برخوردار هستند و براحتی می توانید از آنها در کار خود استفاده نمایید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

تعداد صفحات : 148

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • جمعه 08 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • شنبه 2 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • شنبه 22 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • سه شنبه 13 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • شنبه 5 آذر 1390
  • چهارشنبه 25 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • چهارشنبه 18 آبان 1390
  • چهارشنبه 20 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • يکشنبه 17 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • جمعه 15 مهر 1390
  • پنجشنبه 14 مهر 1390
  • دوشنبه 11 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • شنبه 9 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • سه شنبه 5 مهر 1390
  • دوشنبه 4 مهر 1390
  • يکشنبه 3 مهر 1390
  • شنبه 2 مهر 1390
  • جمعه 1 مهر 1390
  • پنجشنبه 31 شهريور 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • سه شنبه 29 شهريور 1390
  • دوشنبه 28 شهريور 1390
  • يکشنبه 27 شهريور 1390
  • شنبه 26 شهريور 1390
  • جمعه 25 شهريور 1390
  • پنجشنبه 24 شهريور 1390
  • چهارشنبه 23 شهريور 1390
  • دوشنبه 21 شهريور 1390
  • يکشنبه 20 شهريور 1390
  • شنبه 19 شهريور 1390
  • جمعه 18 شهريور 1390
  • چهارشنبه 16 شهريور 1390
  • سه شنبه 15 شهريور 1390
  • دوشنبه 14 شهريور 1390
  • يکشنبه 13 شهريور 1390
  • شنبه 12 شهريور 1390
  • جمعه 11 شهريور 1390
  • پنجشنبه 10 شهريور 1390
  • چهارشنبه 9 شهريور 1390
  • سه شنبه 8 شهريور 1390
  • دوشنبه 7 شهريور 1390
  • يکشنبه 6 شهريور 1390
  • شنبه 5 شهريور 1390
  • جمعه 4 شهريور 1390
  • دوشنبه 31 مرداد 1390
  • يکشنبه 30 مرداد 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • چهارشنبه 26 مرداد 1390
  • سه شنبه 25 مرداد 1390
  • دوشنبه 24 مرداد 1390
  • شنبه 22 مرداد 1390
  • جمعه 21 مرداد 1390
  • چهارشنبه 19 مرداد 1390
  • سه شنبه 18 مرداد 1390
  • دوشنبه 17 مرداد 1390
  • شنبه 15 مرداد 1390
  • جمعه 14 مرداد 1390
  • پنجشنبه 13 مرداد 1390
  • چهارشنبه 12 مرداد 1390
  • سه شنبه 11 مرداد 1390
  • دوشنبه 10 مرداد 1390
  • يکشنبه 9 مرداد 1390
  • شنبه 8 مرداد 1390
  • جمعه 7 مرداد 1390
  • شنبه 1 مرداد 1390
  • جمعه 31 تير 1390
  • پنجشنبه 30 تير 1390
  • چهارشنبه 29 تير 1390
  • سه شنبه 28 تير 1390
  • دوشنبه 27 تير 1390
  • يکشنبه 26 تير 1390
  • شنبه 25 تير 1390
  • جمعه 24 تير 1390
  • پنجشنبه 23 تير 1390
  • چهارشنبه 22 تير 1390
  • سه شنبه 21 تير 1390
  • يکشنبه 19 تير 1390
  • چهارشنبه 15 تير 1390
  • سه شنبه 14 تير 1390
  • دوشنبه 13 تير 1390
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 235
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 472
  • بازدید ماه : 1,514
  • بازدید سال : 10,695
  • بازدید کلی : 528,972
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید آهنگ جدید برای دانلود دانلود آهنگ بندری